Jag har vår !!! Vad har ni er ???

Älskade Vänner !
Våren står för dörren, att öppna för de...Är Vktigast.....
Det kan komma en eller fler viktiga människor.
Det som händer, händer ofta på våren.
Så håll koll på ytterdörren......

Höst och vinter har sin tid. men jag inte tycker om.
Jo svampen på hösten, men det får räcka.

Kyla och blåst, är inte min filosfi.... varm o go...det är mitt måtto.

Snödropparna står och välkomnar våren i mitt blomsterland.
Jag hoppas att farbror vinter ,inte visar sig,, mer här i vår trädgård.
Farbror Vinter kan ta ett plan o dra till "typ" Kiruna....

För våren kommer som jag önskat.
Har jobbat mycket, så någon egentid finns inte just nu.
Men önskar alla en éxtra vårkänsla.
Och att vårkänslorna växer sig större,,,, än ingen blomma någonsin.
Kram och sov gott.Önskar mej til dej.
tantewa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0