Blåser du bort....

Hej !
Då var det dax att beklaga,,att vår häst galopperade,,och blev så klart diskad...diskat har jag ochså gjort.
I diskbaljan..
Det blåser så jag och hunden är på väg att blåsa bort över fälten,,, En liten Gudrun,,,systervarning...

Har haft ett långt och trevligt samtal med en gammal väninna, saknar henne, men får nog tillfälle att besöka henne lite senare i höst. Hon bor i Stockholm,, och är ochså som jag,helt befriad....
har haft lyckan att slippa laga lunch i dag,, blev bjuden på en jättegod pastasallad och hembakat bröd..
Det som var extra: det var en man på jobbet som tillagat lunchen...
Hur många män tillagar en lunch ? till 25 kollegor.......
Jag känner ingen. jo en...han på jobbet..

Jag är sjuk..och ont i halva ansiktet och huvudet.....
har fått en kartong kåvepennin....
vill inte äta men måste... har utslag som aldrig läker,,, svinkoppor....
har ju inga svin, bara hästar????
Eller har jag umgåtts med svin utan att veta ?
Frågan är vilka dom är? kolla extra noga på deras trynen ???
Nej mina kollegor är ädla vänner,,i alla fall när man pratar med dom och är där,,,
de e när man säger hejdå... och går...de då,,,man kan se svinaktigheten, ..men den ser ju inte jag... så de e väl därför jag har fått svinkoppor....
Så..kan de gå.. när det är bakterier på G,.
Nu skall jag våndas en hel natt...jag hoppas att körningen går bra.. ser framemot att ha honom hemma i morgon bitti...kram tantewa
Så se upp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0