Vi ha vart på semester,,,,sen ha jag plockat kantareller.....

Det finns och är så mycke,,,min bror blev 60 år i kväll,,,ett jippi hurra för honom, ett jippi hurra för mi, jag är lilllla syster,, det tar e tag till innan jag blir 60.
Det kan vara ett grattis.
Min/vår häst startar i morgon, solvalla.. dd 1. Trotting Princess... Jonny takter,,kan bli bra,, lång distans,,håll tummmmen.
Men i från de till allt annat så, har jag haft glädjen att få börja jobba igen, efter en regnig och het sommar..
Med mycket gäster, och glada barnbarn och soliga föräldrar.
jag har drabbats av kolera.. eller annan sjukdom, blev stingen i kinden, som blev en hamster-kind.
Nu har alla små utslag blivit gigantiska, ..skall till farbror doktor i morgon,,, och ta odling ??? kan det vara kantarell ? Skivling ? eller en vanlig karljohan,,, (skoja) det är så klart grispesten,, eller någe nytt, spanska ansiktssjukan,, =en få ta bort hela plytet,, och byta ut till en ballong från HM eller Ikea..

Vi var på semester,, till Lubeck... det tar inte lång tid att resa dit för oss, max 4,5 tim..

Vi hade en fantastisk helg.
Lilla hunden fungerade utmärkt utomlands...
hans söta pass,, fick jag aldrig visa, men är glad att ta hunden med överallt...
Lika naturligt som att ta med sig sina barn...
Nu knackar John på... känner du inte John ???? han heter Blund i efternamn....
han befinner sig hos oss varje kväll,,knackar och vill att jag lägger mig...
Nåja,,,ha en bra kväll/natt.
ps..åskan går som hejsan, så nu loggar jag ut...
krraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0