Att vara smal, ung, brun, och en söt tatuering....

Hej alla solbrända vänner !

Tänker på smalheten och vackerheten, och glassigheten,,,
Så fantastiskt, att utan att röra ett finger så finns det tjejer som utan svett o tårar på gym, utan bara är så naturligt vackra,, jag hade den turen som 18-20 åring, joggade en halvmil 3 gr veckan, spelade lite fotboll, jagade killar, och sparade till egen bil/hus.
nja lägenhet....
I dag kan man stå där i all överviktighet och med solexem och se dessa unga som bara vill så väl.
Bingo... jag hoppas dem allt väl.
är lite avundsjuk,,,skulle kanske skaffat en liten tatuering,,,,katttassar har en vän, de e lite fräckt,,, kanske älgklövar ? nja för mycke,,,små myror ?? nej gillar inte dom...något mitt i mellan ??? en räv ? en grävling ?
Nej det får bli en kantarell,,,,men ingen ska veta vad..... bara jag... och han jag delar hallandsposten med..
Hög tid för sängen,,,sov gott o ha de bra därute,, ps,,,en svalbaby dog,, men vi räddade 6 st som flög """"lite fel"""" o landade i boxen...dessvärre kan dom i nte lyfta från backen,,, sån tur att jag hade en hjälpande hand...
Fortsättning följer,,,snart dax för start, och den fantastiska festen....med röd matta....kram från tantewa.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0