Funderar...på varför sveket kan växa,,,, och varför...

Trökigt, att ha hjärnspöken som knackar på...
Jag blir trött på att aldrig få svar.
Har jag inte vuxit klart, och rest mig som en vuxen kvinna ska.
Nej tydligen inte, gammalt svek ligger och gror som ett oendligt hat.
Jag har svikit, men varit ärlig, lagt korten på bordet.
Därför funderar jag starkt på vad det är för sorts folk som inte kan va ärliga, när man är nära med varandra.
Vad är svek ? Jo det är att inte vara tydlig,,,kan jag ha haft den oturen att inte förstå ?
Ok, tar de,
Men svek är att lämna...
kan man inte vara överens om man ska lämna varandra för gott ???
Vad är det som gör att folk inte orkar ???
Nåja ska inte fastna i de, utan är glad att jag förmågan att älska och vara tydlig.
Jag är glad att vara markfast.
Tänker på alla som sviker varandra, snälla försök med ett förlåt.
En arbetskamrat kan var nog så viktig, även om man bara umgås på arbetsplatsen
så är det nog viktigt.
Så alla på alla jobb ska bry sig om varandra, och inte skapa osämja och skitprat.
Vi har ju varandra så kort tid
.... för om man är död i milijoner år ...och bara lever max 90.... så för fan,,,,,,svik ingen, va tydlig.
kram o natti natti tantewa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0