Gäster...att sakna,,,

Idag har vi haft turen att haft Tommys kusin, på besök, hon är så vacker, och har en vacker man, och fantastiskt vackra pojkar, och sin söta dotter, gräsbarfotabarn... plockade svartvinbär i fina hemgjorda bladkorgar, borstade Bubblan till en blänkande  super ponny,,,vi åt en grillad middag i total kaos av flugor,,,, men som i ett trollslag försvann alla flugor...synd att dom han åka.... i morgon kör dom hem, efter en vecka i Båstad. Jag hoppas att dom kommer nästa år,, dom får gärna visitera hos oss,, om dom orkar med alla insekter...(nästa år har vi inga,,jag ska köpa en dunderutrustning,,,på gasol som dödar alllllllllllt som har vingar...)
Nåja,,,en lite promenad med hunden Baltazar,, och ett litet jäng med gula kantareller,,,inte fel... Familjen Belgien har kommit hem,,,, och det var flamlänska den lilla söta ungen pratade med mig,,förlåt lilla Bram,,, jag ska gå på språkkurs...Några dagar har gått med mycket på chemat,,,men är glad att någon vill besöka oss....Jag ser framemot Jimmy och Emma och barnen,...Sara & Daniel,,, Robban o Karin,,,Hulda & Anders,,,Tommy & Ziri ,Nomi & Nathanael,,,Vicke & Jonas...och alla barn......Men ser framemot att få åka till Turkiet med Sara och inte göra något.......
Få sitta o glo i hennes välbekanta ansikte och bara vara.......hon va bara 1 dygn,, när hon fäste blicken på mig...hon känner mig,, det känns tryggt...
Ha det bra i sommar värmen,,,,,ps vill ni köpa flugor ???
Välstammade och väldressarade, med EU pass vac-vet- bes...1:- st.....
Kraaaaaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0