Hunder älskar svartvinbär,,,vem gör inte de....

Jag har haft glädjen och det historiska ögonblicket att filma min hund,, när han "pallar" svarta vinbär från busken i trädgården,,, jag undrade va, fan tar dom vägen... Skatorna äter ju bara röda...
A ha,,,hittade tjuven i dag, filmade honom med telefon, men klarar inte av att lägga in filmen på datorn,,,, mig mehöva hjälp från högre makt...... eller en dotter, eller son...
nåja dagens kantarellskörd hittade jag på ett ställe,,,har faktiskt inte hittat så många feta gulingar på samma ställe i detta län....men glad blev jag och doggen uttråkad, av att stå på samma ställe, så länge.. men gav honom en frolic och sa sök..... tro på fan han hittade 5 st jättefina 100 m därifrån.
så,,jag har en kantarellhund,,och en god sås att se framemot,kram därute.... från tantewa

Kommentarer
Postat av: özlem

Hej

Grattis den nya sidan är jätte fin och faktisk fina berättelser interresant och läsa.Den bilden älskade jag efetrsom mina två favoriternas bild både kantareller och Level förstås.

lycka till med nya bogget.

kram özlem

2010-08-15 @ 18:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0