Lät du henne komma närmre,,,

Hur kan en vuxen kvinna med ett perfekt mål,,,stanna och aldrig vilja sluta lyssna på samma låt ?
Melissa Horn,, har fastnat i hjärnan...
Hon sjunger så undebart, texterna fastnar som tuggummi på sulan, en het sommardag.
jag ska till Havsveckan och se o lyssna,,,
Hanna,, har en djup och så exakt förklaring på att de e dax att gå.
jag har kokat socker och vatten och tillverkat flädersaft....kan man bli duktigare ?
Jo,,,men inte i dag,,,letat fläderklasar som passar ,,när man har foppatofflor,,har hittat,,,
Livrädd för ormbett...en fågel letade sig in ,,,på mitt söta orangeri,,lyckligtvis hittade han ut,, Stig H = katten satt & glodde,,han missade honom,,,tack o lov.
kan man älska djur som jag gör ?
Jo. om man är jag.
Busen o jag har haft en underbar kväll, han har sökt,,och skött sig.
Jag har delat en gris...
Jo ett vildsvin, skall göra lite fina grillpinnar i morgon...
marinaden ligger o drar,,, chilli...vitlök....bara gosaker..
T.s .dotter Söta >Vicke och hennes barn Indra & Zackarias kommer i kväll...barnen stannar,, mamman o pappan kommer kanske nästa dag...
Sen ska vi äta gott..
Jag älskar alla...men inte lika mycket....det kan man få göra när man inte fött dem till världen,,men en del tillhör mitt hjärta som mina egna barn.....Det är väl mänskligt.....

Tänker på allt mitt gamla liv.
Långt.........och fullt av ....liv...
Tänker på Gävle,, Pappa...så klart. sen söta systerdotter Sara. som älskar mig.lika som jag älskar henne...
Mina barn står på plats 1= (Ett alltid...)

Jag måste sluta skriva,,,,
Min Dotter kommer till helgen,,,Sessan startar...på Fredag..
Men min lilla Svall Häxan,, hon blev trea i går...
En bekräftelse,,,,så klart hon kommer att bli en bra häst....=jag födde upp henne.....10% på alla pengar.
Så skönt,, det lever jag på....
Ser framemot min dotter och hennes pojkvän,,,
Saknar min son Roberth... han har sin vackra duktiga Karin, vi kommer att träffas,,på min semester...
4 veckor..fullspeckad av aktiviteter och gäster..det bli,,vad vi gör de till, och de kommer att bli såååå braaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0