Ledig......så där på riktigt....

Jo, semestern finns hos mig nu, långa sköna sovmornar,,,Försöker glo ut genom stängda gardiner, jo de e lite sol,,, kanske dax att gå upp,, det luktar kaffe i köket,,,, då så, då är de bara att hasa sig ur sängen och ta tag i dagens dag. Upptäcker att klockan bara är 09.10.....ska jag kanske kissa o lägga mig igen, nej jag skulle kanske köra en tvättmaskin,, nu när solen och blåsten fixar tork´tummlarens jobb,,,- det blev 4 maskiner, och lillstugan blev sanerad från beg, sängkläder och passade på att putsa fönstren...
Har målat läkt ,,,till spaljen för mina vindruvor.
har bygdegården kvar att fixa i morgon, det tar kanske 3 timmar, hoppas T hjälper mig..
Men han skulle visst till travbanan och köra snabbjobb med sessan...
Spelade lite på Jägers i kväll, men efter jag fått in en högoddsare på tvillingen, så ville inte mitt bredband,,,, jag såg allt på tv, men fan så surt, när jag gått o laddat för fler högoddsare.
ATG.Live...eller hur.....
Till helgen kommer Jimmy och Emma,, med barnen så klart, jag ser framemot att ha dem här..
Dom fick en ny baby,,, Wilma... skall passa på o gosa extra med henne, mee love....
Tar en extra lång promenad med vagnen. Hunden Baltazar (Busen) får naturligtvis vara med.
Annars,,, stranden i morgon,, om vädret vill... Vi kan ha mulet men 4 km ner mot havet lyser solen...
Det gäller att vara uppdaterad...Vad solen befinner sig, dom har varnat för regn...kan man varna för något naturen behöver bäst ??? Vi semesterfirare, får ta att växter/djur behöver vatten. Om det kommer i naturliga mängder,,,förra semestern regnade de i 4 veckor....O då bodde jag fortfarande här i Halmstad inte i en tropisk regnskog.....
ha de så bra därute, Försöker lösa med problemet att göra inlägg på min bloggsida,,ska kolla i morgon igen...kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0