Min enormt fatastiska dotter ska fixa,,,så du kan göra ett inlägg...i min blogg =

´Jag väntar tålmodigt....tog en promenad med hunden "Busen"som nu heter Baltazar.... det passar honom bra...
Flugorna rusar runt som hystersiska idioter,men jag bryr mig inte,,orkar inte, har eldat så varmvatten finns till halva halland...Det har regnat, grodbabie har flyttat ner i källaren,,, ok...dom kan bo där o växa sig stora..
men 1 % av alla grodbarn överlever...dom blir könsmogna vid 5 år..tufft liv.... att va groda....Jag är glad att vara jag.,,
tänker på mina barn...nja dom är vuxna, men saknar dem i bland så de gör ont...Hoppas att dom fattar att en mamma alltid saknar sina....Jo tänkte lite försiktigt på vad kärlek är...
Mina barn....O Tommy så klart, sen kommer alla dom jag älskar hemma i Gävle....Sara först,,så klart,o Lilla Emma,sen alla som bara sett mig försvinna...mina väninnor, som jag har tele kontakt med,,,men som jag inte sett på länge..
Kärleken är stor.. om man orkar med den.
jag har haft fördelen att få ta del av den och ochså del a med den.
Nu ska jag gå o lägga mer ved i pannrummet,,sen är det dax att tvätta avmig dagens lort..
jag har pratat med Petri Puro om Orangeri,,han ska skaffa, jag kanske köper en höna av honom.. vem vet..
jag har diskat 120 champangeglas,,,på bygdegården, faaaan attt folk är slö o diska efter sig,hatar att vara vaktmästare,,,ps, diskmaskin alla turbo...,men dom ska torkas...ewa like...
Så en ny dag med nya inlägg,,,kram därute,,,,
ps...kom i håg att bara säga snälla saker,,,,,,(elaka tänker man bara )   KRAM 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0