Min systers,,, systers,,, son...

Lilla älskade pojkunge,,jag var med när han kom, klippte navelsträngen, liten och så oerhört vacker.
Nu är han en tonåring, vacker, oerhört, liten,,,nja,,, han är längre än jag..
Tänk hur man kan bry sig om någon som man klippt navelsträngen på...
han sover nu, efter en kväll på havsveckan och med vinster,,stora bollar större än större,,, Ett hjärta stort som en kudde,, I love you.. ,,(men jag ville ha choklad....) T....men han menade nog väl...
Vi har ätit ute på mitt fina orangeri, och jag har frisläppt 3 st jättepaddor,,, som jag vetat bott under bladen på min physalis..
Ikväll tog vi första gurkan,,,Hurra den smakade gurka....Då har man lyckats...
I morgon kommer T, s Son Jimmy med sina barn, det ska bli trevligt att få ses igen,
Tiden går så fort, hinner knappt med.
T kör till Norrland, så vi får helgen utan honom,,känns knäppt,, men behövligt,,:- :- kronan får bestämma..
I morgon vill min lilla pojkunge åka hem,,, Pappa o han skulle besöka havsvecka,,,, han vet att hit får man komma när man har lust..Han är alltid en del av mitt liv.
Lyssnar till Halmstads största stjärna i kväll...Melissa Horn...
fan va duktig man kan va,,,
Ha de bra därute,,, älska varandra,,inte bara kroppsligen,,utan på kärleksnivå...
Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0