Natt i min fabrik.....

T.sover snarket snarkar över hela Halland, han är trött, han behöver sova, jag har ochså behov, men sover gott,, när han går upp o fodrar djur och tar in tidningen, och fixar frukost.
Det är snart helt slut på flugor, lyssnar på Melissa, är ny badad, håret står som på en igelkotte, gör inget, de lägger sig....Lugnet har lagt sig, Busen alla "Baltazar" sover som en trött gris i soffan,,,katterna har letat sig till stallet, Hästarna sover i lugnet, allt är såååå harmoniskt..må nu alla gudar va me,,, så denna natt ochså få bli tyyyyyst.
I bland, dyker de upp bilar på natten,,,,dom vill ta allt som finns i huset,,,,,
Bilarna hör inte hit,,,Baltazar bli arg och skäller,,,dom åker härifrån...
Det är lite osäkert,, men jag tänder alla lampor,,, låser allt som går att låsa,
Travvagnarna,kan jag inte låsa fast....resten av utrustningen till starthästarna, låser jag in inomhus....
T. tycker att jag är nevrotisk...ok...jag tar de... en sele för start kostar ex 1.000:-.....
eller fler pengar....
Tjuvarna bryr sig inte,,,,
Och dom finns här...
Jag har sett deras bilar glida förbi,,, alla är inte svenskregisterade,,,, och de har gott om plats i bagaget.....
Tommy sover, mig snart likaså. men vet att dom startar sin aktion ca 03.30-05.00.. hur fan skulle de va kul att jobba då ?
Har låst överallt, men känner mig inte riktigt trygg.......
ska köpa mig en dobbis fröken, en tjej som som ligger i hallen,, men som äter alllllt, när jag öppnar dörren på natten...En tik som ska tränas,, att älska dem jag älskar,,och hata dem jag hatar,,, jobbar för mycket behöver tid för träning.... men med lite tid, så ska jag ha en farm som är väl-övervakad.....De e mycke oäkta people som vill haaaaa......de som inte är deras. Baltazar är bra, han hör allt. men vem blir rädd för en Border Terrier ?
Nja, han biter gärna, hårt o länge...
Kram därute,  
OBS...Vi har inte en enda fluga inomhus.....
Sov gotttttttttttt.love you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0