Att ha en dotter......

Hej !    Att ha en dotter betyder så oerhört mycke,,, Nu sitter hon o spånar vad mamma ska ha på sig,,på den stora festen,,,Samtidigt, som hon oroar sig vad min sambo skall ha på sig,,,de e skönt med omtanke...
vad sägs om gummistövlar och morgorock,,och ursäkta sig att man är sen...
nej,jag vet de går inte hem.
Skall kolla i mitt arbetsslag om någon kan offra sig en stund " på stan med tantewa" annars får jag köpa en resa åt min dotter,,,så hon kan ta sig ner...Så att ha en dotter är bara fint. men dyrt.
Jag älskar min dotter,min dotter älskar mig. så jä-- enkelt igenterligen, För att min son inte skall falla i skuggan....
Så finns han alltid i mitt hjärta, jag älskar honom ochså,,,men klädtips....nja, Då måste hans älskling,,, Karin....vara den som bestämmer...och hon har fullt upp med sitt sommarjobb,,,blommor,blommor...
Och en blommande svärmor...kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0