Dax för den stora festen.......

Hej igen !

Om man fyllt så många år som jag...och har lite extra kilon runt magen,,,vad sätter man på sig, på en fest där röda mattan ligger framför ens gamla fötter ?
Där gästerna syns dagligen i Tv, och alla är onaturligt väldigt happy.... damerna är vackrare än ögonen kan tro..
och så kommer jag.....
Skall jag berätta att mina katter dödar ekorrar till vardags,,,, eller ska jag bara vara tyst med drinken i handen ?
Men jag kan väl inte va naken,,,,måste ha en dress på mig,,, Vi hade oerhört trevligt förra året,,,så varför inte i år igen...nja 10 kg till och 1 år äldre,,,
Nåja, vet inte om jag får ledigt, men hoppas, det vore fint att få träffa alla dessa vänner, i en annan miljö, än på stallbacken.
Klädtips....Finns det någon som kan hjälpa mig ?
Jag måste kunna dansa utan att behöva sjukskriva mig efteråt, skor som jag kan stå i länge,,,,(gummistövlar)
En dress som jag inte ser ut som en elefant i,,,, (upps) kanske redan är en....
Nåja,,,man kan bli vacker med lite trix,,,, så trix önskas.....
kram därute
ps,,,ett gammalt tält ???? nehejdu,,,de har jag redan flera....
kraaam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0