Dax för start igen....

Hej ! Glad midsommar,,,hoppas att ni inte fastnat i snapsarnas värld,utan sjunger Små grodorna, små grodorna är lustiga att se.... Att ni har kransar på huvudet, och har ätit lite sill...
Jag har tagit en martini i solen,,,(fick en utlandskänsla,,av semester)
har ätit sill, men skall snart grilla filé,och fyllda champinjoner,,,med gorgonsola,meeeee like.
Vi kör lite pommes i vår nya fritös,,underbart gott, och fettbildande...
Jordgubbar o glass,,till kaffet,,,så klart Svenska,,,kan inget annat språk...(skoja)
Jag äter alla sorts jordgubbar, från alla länder,,,bara dom är röda och smakar gott....Mina är inte klar ännu...
Så var det dax för Sessan att springa ett lopp på Tisdag 29/6 på Jägersro..Den här gången kommer Sven-Gunnar Andersson att styra, han körde ju Majbjörn till Storseger,,,Derby.1979.. så han kan styra Majbjörns barn-barn lika bra...jag lovar...Det blir spår 9....och lopp 9....30.000 i första pris.
På måndag blir det fin middag på travrestaurangen,,, skönt (att slippa stå vid spisen)
Roland står för notan,, ( jag bjuder på lite stekt strömming och potatismos nästa vecka roland love)
ha nu en bra midsommarhelg där ute, och kom i håg....att livet är på väg att gå ut datumet,,,passa på o förbruka er...men varsamt..kram från tantewa.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0