Ewa har varit på teve......

Ibland har man glädjen att få bli bjuden på en fantastisk middag,,,i vip rummet på halmstadstravet,,,
Sen att farbror Roland tyckte att jag skulle vara med i vinnarcirkeln och dela ut priset till segraren i loppet,,som han sponsrade,,, Min dotter såg mig live, och tyckte att jag såg bra ut ????
Jag fick en bamse kram av Sten Juul,,och den värmde ännu mer än solen,,som då stod på 25 grader..
Nu är änterligen värmen här i Halmstad ochså. Det glädjer en klimakterietant som mig,,,jag svettas normalt ca 1-2 lit per dygn,,,,nu behöver jag snart dropp,,,äckligt att aldrig känna sig torr och ren,,,utan alltid ha svettblött hår.
Stekhet under brösten,och handsvett... Nivea 24 tim deo,,räcker max 5 tim,,,Nåja jag skall inte gnälla,,,det finns botemedel,,,HORMONPLÅSTER.....men jag har för avsikt att leva några år till, så då svettas vi lite till,och är frisk...
Livrädd för canser....Har dessvärre mistat en god vän,,som var svettfri och plåsterprydd...
Nu startar våran Princessa i morgon, och vi får hålla tummarna för att hon kommer i mål, med värdighet...
Kram därute,,,sola lagom,,se upp för brännskador och solexem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0