Galopp,galoppp...

Jo,,det blev galopp,Det såg ut som om kusken försökte rycka sönder sessans tänder..... hon blev regält irriterad av allt ryck i tömmarna,tappade balansen, och flög i galopp. En resa som bara kostade,,, men lite nya upplevelser,,,dax att starta igen, vi anmäler till Jägers nästa vecka...Nu skiner solen och det regnar samtidigt,,,
Det har varit barn-barn på visit i helgen,,,Jenny & Sebastian två små livliga krabater,,,så nu är morfar tommy trött...likaså jag...men vi har haft en skön helg, och ser framemot att träffa fler barn-barn,,Tommy har ju 9 st.
Jag har min lilla söta Leha, som jag blev plast mormor till,,,kanske kommer fler,vem vet... ha det så bra kram på er.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0