Hemligheter......

Hej igen !

Dax för lite funderingar,,,,Om nu Daniel Och Viktoria hade samlag i lördagsnatt,,,,,så betyder de att vi får ett lite kunga-barn till våren -11  närmare bestämt mellan den 15-20 april ??? kan de stämma.....
men skulle jag ha varit Viktoria så skulle jag nog inte orka ha samlag en sån natt.....med så mycke ståhej från morgon till kväll...men frågan är om Daniel orkar...en man i den åldern orkar säkert,,,,så då tippar jag på att ett kungabarn är tillverkat...
Nu finns det säker fler i Sverige,Euoropa,Världen som roade sig med den ovanan,,,,så det blir en väldans många nya liv till våren-11.
Tur är de,,,Dom gamla går ur tiden och dom unga går in.
Med tanke på dom unga,,,så har jag haft glädjen att arbeta med en sommarvikarie, en ung ny människa.
Tänk så underbart med ungdommar som vill hjälpa äldre och handikappade.
Vi kvinnor har de lite nedärft så klart, så det ligger i generna, men att se hur dom bara vill så mycke, det är friskt.
Och är så jävla glada. det är ännu friskare.
Nåja, skall be den jag lever med sluta klippa gräsmattan,,,och komma in och äta en alldeles för sen kvällsmat.
Kram därute,,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0