Lördag......Lite grillad lax....

Hej !
Hoppas att ni inte vaknade med en massa skallebank.....utan som jag av väckarklockan 05.50...och dax att ta tag i en ny arbetsdag....
Arbetsdagen har fungerat utan problem,,,det har varit varm och stressigt, men det är det varje dag,,,,så en blir inte förvånad,,,undrar hur många milijoner vi spar år kommunen ???
Jag hoppas att det blir en del,,, för den som spar han har.....
Nåja skönt med lite vila, solen skiner, och det är 28 grader på min ursköna altan...
Det går inte att vistas här dagtid, om solen skiner, 35-40 gr varmt... Sån tur att man jobbar....
Växterna växer så man blir rädd,,Tänk om mina paprikor blir större än grannens ???? Tomaterna växer så man blir överlycklig...Gurkan likaså,,, Mina aloverkaktusar blommar,,Såååå fint.
tar ett glas Merlot till maten,,,passa på o njut... som sakt, sommaren är kort,,,vistas utomhus...
Kram på er alla och god fortsättning,,,på en fantastiskt vacker helg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0