Rabiestestet...för det kompletta hundpasset.....

Vi satte oss i bilen,,,Busen och jag för att ta den sista testen för Rabies provet,,,120 dagar efter förra provet...
Han var fantastisk, blodprovet togs, och han fick som belöning lite hundgodis,,,vi väntade till den riktiga Veterinären kom,Busen blev lika lycklig igen,,,,tills vi kom överens om att det bara gått 118 dagar.....
Vi fick en ny tid,.....och nytt blodprov måste tas,,,jag glodde som en tom fågelholk....kan jag ha räknat så fel ???
visst,så klart,,,ursäktade mig för min blondhet,,och att jag lovade att köpa mig en miniräknare...
Fortsättning följer,,,Busen är lika glad ändå,,,och glad är jag för de...vov vov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0