Sex månader kvar till Julafton........

Hej !
De e sant,,,,må solens gudar lysa över fattig och rik,fet och smal,,,det är snart dax att se kalleanka kl 15.00....
Se för fan till och njuta av sommaren,,,även om den är full av insekter (fågelmat) eller bara regn,,,(Potatisböndernas bingo). Det kan bli ett bra svampår,,,hoppas jag... men sen om det blir mer kottar i skogen, eller vildsvin,,så är det så. Det handlar om att gilla läget....
Det är inte alltid läge för de,,,,Att gilla läget,,, I morgon är det Midsommarafton,,en fin dag, en stor dag,vad som kan vara otröstligt är att inte få träffa sin mamma, Hon har alltid varit mitt stora stöd, När det kan vara motigt, med människor som trampar på en, så har alltid mamma varit den som givit mig extra styrka.
men människor som trampar, trampar kanske i fel klaver,,,jag är och förblir den jag är. Och har för avsikt att älska alla som kommer i min väg.
Det handlar inte om prestige, eller att vara viktig, duktig, eller annat som genererar i ledarroller,Det handlar om medmänsklighet, Att visa respekt och vara ärlig...
är kanske lite utarbetad,,,och trött på skitprat.
Folk har tydligen inget eget liv...
Nåja, Ha nu en Glad midsommar,ta det lungt med spriten,,,den ska räcka ett tag till kanske...
ge den du älskar en blomma, har du ingen blomma ge henne/honom en lång och varm puss..
kram från Tantewa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0