Undrar när jag blev tant ???

Det var nog ganska nyrligen, kanske i april, eller maj förra året.....
Men helt plötsligt vaknade jag,,,och var minst 10 år äldre....
Det var inga ekonomiska bekymmer, eller andra problem,,,en gammal vattenläcka i huset,,,
Vi fick flytta till vardagsrummet,,,,det blev februari,sen förflyttade vi oss in i nästa kvartal,,,och nästa,,,
nu..kanske vi får flytta in,, de e då man upptäcker sin litenhet, i  hantverkarnas jumbovardag...
men en ska va tacksam,,, att ha tak över huvudet, så en klagar int.
Det är då man undrar hur tantig får man bli,,,, Anna Anka skulle inte för sitt liv ta detta....
Men det gör Ewa Nilsson,,,och det är för att jag är den jag är,,en snäll go liten tant.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0