Allt..på en gång.

Sesan har startat, hon var enorm, kom på 6:e plats, och nedkom med 2.000:-...
dessvärre så kostar det mer därtill., men hon var duktig, och hade vinnarskallen framme.

Den nye Poirot Carjan, han strävar på, och tycker att livet är ett helvete.. varför ska man ha sele ?
Det krävs sin man att förklara för denna pojke,, att han är en travhäst, som ska...Tävla..
Att lösdriftsdagarna är över,, och mamma ropar...är man ett år och häst,, så är det mycke att fundera på..

Macrame Carjan, hon har fattat,, men dessvärre är travbanan fortfarande väldig skrämmande..
för mycke reklamskyltar, och ljus, o ljud.
men hon kommer att vänja sig.
Hon har allt under sig. ett enormt trav och är glad och framåt..

Unge fröken From Beneath. Hon går i sin trygghet i stora hagen och undrar säker,,,
varför skall alla rådjur och älgar springa här. ??
Hon är stabil men fortfarande inte inkörd.
Grannens hund jagade henne och hon skadade sig på en kota i vänster bak,,
jag inte gillar denna hund....
tar de sedan,, får göra ett hembesök.
Hon är så vacker,, så Fransk- och så grymt USA...
Jag älskar denna fröken,, Berit.

Jag älskar alla min djur.Och mina barn=högst förståss.....
Det kommer bilder på Berit, men... min kamera är kass,
så jag får fota med telefonen...
Kram från hästfabriken...
och tantewa...sköt om dig,och kram, om du vet att jag älskar din kram tillbaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0