Att vara behövd,att växa,att bli växt.....

Hej !
Visst är de viktigt, men det är inte alltid, man är behövd, eller i behov av att växa.
Så länge man har små barn, behövs man alltid, eller djur.
Det är väl därför man skaffar djur, för att få älska och bli behövd, en cirkel-kärlek... som är livsviktig.
När barnen växt bort. och flyttat ut.

Konstigt att vissa inte kan förstå de.
Att sitta utan att vara behövd, måste vara oerhört frustrerande.
Att skaffa en extra krävande kärlek är väl andledningen till att han får bo hos en, vet inte,,,
man är behövd.
Växa, nja på bredden, möjligen i den här åldern, utvecklingsmässigt, jo men visst, jag vill kunna mera, om allt, så man försöker ta till sig de mesta.
Just nu är de svamp.... älskar skogen, vill att dom gräver ner min aska på ett sjuhelvetes bra kantarellställe.
Sen dom som ska sörja mig, får gå o leta i skogen........(ha ha)

Min dotter skall separera, hon är ledsen och frustrerad, jag stöttar, och hoppas på ett bra lyckligt avslut.
Hennes pojkvän är fantastisk, kan säga att han är en "faffo" men i bland letar sig livet en massa andra vägar,
vill man följa eller fastna i en "rondell".
Kvinnor med vilja, är på G.
Man måste utvecklas annars blir man utvecklingsstörd.
Vare sig det är i en relation eller på ett jobb.

Så...
Det är att smaka på...
Det är ingen som dött.
Alla har varandra, så länge man vill.
Så, ta hand om varandra, vi lever på en skör silvertråd...
kramis från tantewa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0