Dagen före D....Valet Ok,,,jag tänkte på min resa...

Så var det dax, att ta tag i allt som ska med till Frankrike,,Surströmming,sill Svenskt godis till stalltjejerna på Groboa,
har legat i feber och inte fått något gjort, har säkert hostat sönder alla revben, sover jättedåligt.
men jag ska till Frankrike, Tack gode gud att det finns plats i Husbilen, så att jag kan ligga o suga på en alvedon...
Jag ska bjuda på köttbullar i gräddsås, Anders Lindqvist med sin Johanna blir säkert GLAD.
Det skall bli skönt att få komma iväg, jag hoppas att Tommy får lite vila på söndagen,(jag är i bygdegården=VALET). Så att han orkar köra, annars får vi stanna och sova,,,
Hunden luktar disel, så jag måste bada honom i morgon, och klippa hans klor.
Har redan packat hans pass.....

Förbereda lite här hemma, så att Jennifer känner sig hemma.

Vi åker när det händer en massa andra saker här,, söta lilla Karin (Roberths flickvän) blir 30 år.....
Min dotter flyttar från Strängnäs,,,,till GÄVLE
Plommonen är klara, skogen full av kantareller...
Vi är i färd med att ta hem lill-hingsten, lillebror till Sessan...
Så de e mycke nu.
Jag hoppas att min hysteriska förkylning blir bättre,,hostar så att jag kräks,, så en får småäta, och dricka mycket... annars kan jag ju gå ner nåt kilo,,, de vore ju tokigt...med tanke på min garderob....
Som sakt var, jag får hoppas att resan går bra, och att vi får de trevligt,,,(så klart vi får) Vi reser med folk som är...gladare än laxen...
ha de bra så länge, kram från tantewa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0