Hästar... meee love,men lite regelverk saknar,,,,sin rätt.

Ännu en natt, T kör häst till Stholm, och hem igen.
Jag fixar gården.
Olycka..
hästarna som blev kvar i transporten, i Stholm, skulle kanske box-vila...
nej. dom skulle vidare.
Nåja dom lever, men, på mycket  mindre ,marginal,,en del blir stortokig...när resten av resesällsapet går ut...'o inte dom.'
kostar en kavaj, eller två snygga t-tröjor.
har kunnat kostat en massa hästliv.
Tråkigt.
Respekt.
Idioter.
Nåja T fick ingen vila... kör tur/retur Halmstad/Stockholm... de blir några mil...
kanske farbror hästägare kunde fixa en annan chafför,,,
Så jag fick mitt  liv.
Ska de va så svårt att byta chafför ?
jo klart de kostar...
Blääää.
Livet kan inte växlas i enkronor...eller annan valuta...
OK...så passa på att andas o leva.. de e faktiskt din sista kväll/natt..ty i morgon grynas dagen.. Och livet är fullt av livskvalitet. Och nya kvällar att leta karl-johan..kram därute
o sov gott
tantewa.blogg.se är rejält irriterad, och behöver snyta näsan, kram o prosit...

Kommentarer
Postat av: Agnetha Lange

Håller med dig livet är för kort, så man ska passa på och njuta av varje dag om man kan. Du som jag ser ju din livskamrat väldigt sällan ibland, ok jag lite mer än du men du vet ju hur tråkigt det är att gå här hemma ensam dag efter dag, hade man inte behövt de där pengarna ändå.... kram Agneta

2010-09-16 @ 17:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0