Kvinnor som söker män...

Så klart... Att så är fallet, Hur många kvinnor behöver inte en riktig man ? men vad menas med en riktig man ?
Efter mina egna personliga egenskaper,,,skall han vara dig TROGEN, samt ha empati och älska dig oavsett om du är svettig och trött, fet och tråkig.
Han ska kunna ta tag i all världens problem, betala alla räkningar, se till att huset är varmt, se till att min bil är blank och helt felfri.
Göra mig glad, göra mig fri och fågelfri, ge mig tillfälle att få se dom resemål, som står på önskelistan.'Tränga sig in i en husbil,stanna när jag vill röka,kyssa mig vid alla tillfällen som är möjliga.

Ja, jag vet omöjligt.

Den mannen finns inte.....

Låta mig gå dygn i skogen o leta svamp, det spelar ingen roll att vi redan har 80 kg i frysen.
Att gå med mig i skogen, att se allt de vackra med mig.

Haren på fältet, råddjuret på flykt, älgen som fnyser av agrisivitet, ekorren som följer oss, gren för gren.
Fiska med mig, låta mig glädjas, av den lilla lilla fisken, skratta kramas älska.

Nej, livet är som inte så,

Idag kan mannen skaffa sig en kvinna med andra ideal, andra förutsättningar, andra levnadsvillkor.
kvinnor som bara vet att dom är sexobjekt och hushållerskor, inget eget liv, ett liv genom mannen.

Dom kommer i tusentals, och äktar männen, dom är saliga av deras kärlek och exotiska breda leenden.

Sen.....
Efter ett tag....
Lär sig kvinnan,,,, att dom får säga : Nej.

Då blir den fantastiska mannen, inte fantastisk längre.
han har tagit sig an en kvinna, som jag köpt mig en vas på loppis.
En vas som är min.
En kvinna som är hans.

När ska vi lära oss att vi är olika i själ och uppväxt.
Men, man måste få tycka...
Och om detta tycker jag inte.
Män som tänker med de nedre huvudet, bör om möjligt....
Tänka på, att det finns klokare huvuden, dom sitter på kvinnor ..... och män som växt färdigt...

Så en man som växt klart. Vore som en V75 vinst.
Dom finns ju inte, men känner du någon ?
Så berätta gärna...
kram från tantewa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0