April.April..din dumma sill...

Först av allt: vem fan vet om en sill är dum ?

Kanske en överjäst chef, på en stor fet restaurang.
jag vet att fiskar är smarta.
Testa att ta en öring på pimling på isen.... det krävs finess och försiktighet att få den på kroken.
Aborrar kanske hugger för att alla andra gör de, men... de finns smarta fiskar..
Sillen är nog sorglig. Som hammnar på glasburk.
Men den är fiskad i jääääättte-nät....

Det är nog därför den kallas dum...

I morgon får vi lura varandra till vansinne....
jag älskar att ha en extra joker i ärmen,,,,

Frågan är om jag kan lura någon på jobbet ??? tror inte de,
Nja, Jag är med barn !!!!! uuupss alla vet att en klimakteriekossa inte får mens....

Vi ska adoptera ett barn,, hmn hmn håller inte.

Tommy har blivit pappa !!!! jo de skulle andra tro på...mej me kanske...

Besiktat bilen i dag, och avgasarröret längst bak är trasigt.
konstigt ??? nej, med dessa guppiga vägar är det konstigt om karossen sitter fast.

Ska bli fostermamma till en pojke från japan !!!!!
nja, kan jag ju bli på riktigt, inget att skämta om.

Får undra, fundera, så blir det ett skämt som tar hela arbetslaget med kaos.....
meeee likeee....

Dax att nanna, lång dag i morgon.
kram därute,
Njut....
Mars har slutat, och April kommer... sen är det underbara Maj...sen semesterliga Juni o Juli o Augusti,,,sen......kommer Ewas och Busens kantareller,, bara att gå o hämta..sök o hunden hittade, o Ewa plockade...

plockhjälp sökes...

kram tantewa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0