Det blev nog inte,,som jag tänkt mej....

Hej !
ja rubriken säger allt.
Måste fundera,undra, tänka.
Låta tiden rulla. rulla så där som tiden alltid gör.
Ville ge min systerdotter en extra glädlande helg.
men det blev inte som jag tänkt.
Jag kommer att ge henne den helg hon  förväntar sig. Förutom en extra stor fest.
Festen får vänta.
I bland dyker det upp spöken, ilelaka-spöken.
Just nu har vi dem på besök.
Jag sover som en skade-skuten-kråka, men sover tack o lov.
Jobbar,andas,ser och är.

Ser framemot. en ljusare och lättare framtid.

Behöver träffa min dotter.
Behöver träffa min son.
Behöver träffa min pappa.
Behöver lite extra energi.

Ingen här ger någon kraft just nu.

Tänker på,
Allt som tar energi.
Mitt batteri är inte laddningsbart hur länge som helst.

Saknar Min dotter.
Saknar min Son.

Saknar min pappa.
Saknar glädjen.
Längtar efter min mamma.

Hon skulle bli stortokig om jag blev vek för hennes bortgång.
Då får jag bjuda på de.
fan så tomt de kan bli utan sin älskade mamma.


Nåja, nu är det vår i luften.
Då samlar vi den och hoppas att den stannar som en skön sommar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0