Funderar..när resten av folket tittar på Tv 4 lets dance ???

Hej !
Dans ???
Struntar i om vem, som, eller, ska vinna, det finns andra saker att fundera över, fast de e fredagkväll.
Livet är ingen dans.
Så varför tro de.
I dag var flaggan på halvstång i bygden. En man fick avsluta sitt liv, och det känns undrande, jag är van att växla några ord, beklaga, och lyssna.
En man med Empati.
Så är livet, så nära döden.

Jag har hittat min BB Pojke.
Vi kommer att träffas i sommar. Vi har ju faktiskt delat säng över den första julen 1957.
Inga tomtar,,,bara sköterskor, nja vet int.

Har en gammal kärlek som spökar.
Han dricker rödvin och lever det liv han förtjänar.
men undrar starkt i bland, varför han tar sån jävla plats i min hjärna.

Mina brorsdöttrar är mina vänner på FB. Virran o Maria är bara sååå. goa.
Vill kolla med Maria, om hon vet lite historik om Tierps BB.
Vad hände 21/12-1957. ?
Dom stängde kliniken 31/12-1957.

Japan ?
Tack gode Gud att jag är född i Tierp. Uppland.

Tänker på dessa utsatta.
Kan jag göra något ?
Jo, Bygga om stallet till lägenhetr och ta hit så många som ryms, och låta dem leva här ?
Jag vet... vi har travhästar,, där.. men....dom kan vi kanske flytta in till travbanan,
Och hjälpa några få. med vatten mat och husrum.
Dumskalle.
Ingen vill till Sverige.
Kanske skicka ris ?
Eller pengar. ??? men va hamnar dom ?

Så nu har jag funderat färdigt.
Älskar livet..passa på. vi lever så kort tid...o e död i all evighet.
Kram o sov gott.
Ps. Min "gamla svägerska" tänker jag på mer än ofta. Henne kommer jag o terra, med hela min personlighet,,,Hon kommer att uppskatta de, tror jag,,  med (fängslande nyfikenhet)
Kramar i massor....tantewa.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Johnny

Hei Ewa.



Har lyst til å besøke dere i sommer.



Tar gjerne turen innom.



J.

2011-03-18 @ 23:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0