Tankar är bra för hjärnan...

Så däför tänkte jag på en vän, som jag tyckte oerhört mycket om, men som inte lever längre, men som endå ger ett litet flin i plytet av tanken på allt tok.
Så tänkte jag på en annan vän, som ger plytet ångest.
Så där så man måste tänka om.

De va de, som är hjärngymnastik.
När man gymmat en hel dag,är man trött.
har man en bra psykologisk träning. behöver man inte en bli trött.
Bara lite sliten.
Av all slitenhet blir skinnet trött, av allt rynkande i pannan, och sovförlust, så blir rynkorna i bland längre och större än livet.

De e då spegelen i hallen, borde bytas ut till en vacker tavla.
Eller en text:
Du är, och kommer alltid, att vara det vackraste, i dina egna strumpor.

Skönt.
Jag har talat med en gammal vän, Det känns fint. Han undrar som jag vad livet tog vägen ?
Livet är nu.
Vill du mig något mer !!! så vet du vad jag bor.
Alltid välkommen.
Nja..måste tänka först...
kram därute
djupa tankar för dig som har dykarutbildning på djupt vatten......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0