Min älskade systers födelsedag, om hon levat..

Det finns en andledning eller fler till mitt tråkiga humör, i bland sörjer jag, och får så svårt att bli bemött.
Just nu har det varit en tung period, Jag har inte mått alla tiders.. Får väl som inget stöd eller blir inte tagen på allvar.
I dag skulle min syster ha haft ett sjudundrande födelsedagskalas.
Men hon har legat på Eviga livets kyrkogård en längre tid.

Så kommer döden och påminner mig om all saknad, så blir jag ledsen,
Alla dom som jag älskat och som inte finns mer.

Sen tänker jag på alla dom, som vill bli älskad, och inte blir de.

Det är inte undra på att man blir trött.

Men jag glömmer inte bort att älska för de, men ibland upptäcker jag, att dom bor en dagsresa från mig,
och det är för långt för en liten kram.

har en tjatig gubbe, som tar jätte-mycke-plats.
men älskar honom,men, det finns mycke men..

Saknar mig själv, saknar min egen tid.
Att kunna göra något, utan att behöva skynda på.

Nu är det dax igen, att skynda sig att borsta tänder och gå i säng, måste sova, lite i alla fall , innan nästa dag, som är full...7-16.

Sen är jag ledig, nja lite nycklar som ska lämnas och tas emot, tider, tider,. men lite ledig är inte helt fel.

Tänk om jag kunde åka till Gotland, och ta med min Buse, 4-5 dagar, efter midsommar, skulle va underbart, att få den tiden för mig själv.

Träffa folk som jag älskar och bara vara.
Vill inte komma o parasitera, gillar inte folk som landar som, sjukdommar. tar bara plats och skräpar ner.

Skall ringa Katarina, o höra ? Annars har jag vänner på travet, så de löser sig.

Nu sover vi och har en förhoppning om en fortsatt fortsättningsbar vardag.
Kram på dig.

ok. lev ut...som sakt.. om man nu ska va död i flera milioner år, varför inte leva, dom få vi har.

uttjatat kanske !!! men tantewa kan va lite såååå. kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0