Sommargästerna har börjat.....

Hej !
Nu menar jag inte alla insekter, utan dom som har två ben, släktingar kusiner,barn,barnbarn, etc etc.
Vi har ett bekymmer en massa gävla flugor.
Dom bara som kommer, och jag har kalkat på dyngan, hoppas de hjälper.
Till helgen kommer en lite Wilma, Wilma är inte vilken Wilma som helst, hon är en sockerbit:för en häst, en sockerbit för dom som älskar socker, men för mig är hon en hel sockerfabrik.

Mamman Emma är ochså från den fabriken.

Det ska bli underbart att få träffa den lilla söta varelsen,,,Jimmy,, han har väl ochså växt. kan man hoppas.
Nåja, han har motorsport som hobby.... Så dom ska mellanlanda på Mantorp.

Undrar hur många gånger en jag varit på Mantorp ? min första äkta förlovning var faktiskt på Mantorp Park.
Så man kan undra, om allt bara går runt/runt/runt=igen.

Ps: haft en till, som blev äktenskap=och skiljsmässa...

Jag har Dragracinglicens, jag har Jägarlicens, men ingen licens att hantera trubbiga hästgubbar.
Men har lite....hästskola... den får en tacka för.

Nu har min son ochså Jägarexamen, Grattis älskade unge...Hipp Hurra...

I slutändan, så har jag min grundskola i Kyrkan....
Så då slutar vi med vattenskidor, och börjar gå på vatten....

Nåja, slutskämtat, Nu tar vi emot sommaren, och jag hoppas att min BB.kompis Jonny har tid att gästa oss i sommar, och att sommaren blir vansinnigt varm och full av sol.

I morgon ska vi ha lite avslutning innan alla semestrar, hoppas dagen blir bra för alla.
Lite god grillad mat, lite känsla av Turkiet, lite känsla av Grekland, frågor som får hjärnan att vända sig ut o in.
Passa vår personal bara såååå bra.

Kram på er o sov gott



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0