Ny telefon...

Ibland behöver även en gammal-tant uppdateras, så nu sitter jag med en pektelefon nr 4...
Upptäcker för varje dag nya egenskaper, det är som en förälskelse, i svart vackert fodral.
Det är inte så många som ringer till mej, = inte konstigt, ingen har mitt nya nummer...

Men jag kan se var du bor, jag kan se vem som ägde bilen som försökte tränga ner mig i diket.
Tant-Ewa har full koll.
Händelser på Facebook, ser jag direkt, Fullt uppdaterad.

Vädret... Ingen oro, pelagonerna kan stå kvar ute.
Hästarna ska in.

Startlistor, Resultat, kan det bli bättre ?

Jag är inte framtidsfientlig, utan älskar att förkovra mig i allt nytt, så nu kan jag sluta med mina stora kalendrar som tar allt för stor plats i handväskan... och ha allt i min lilla 4.

Kolla kontot,,, oj,,, så bra.
Eller aj aj,,

Lägga in chemat.
Veta vad jag ska göra, skriva matnotor,

papper o penna ? 

Oviktigt.

Den digitala verkligheten gör att pennfabrikerna i taiwan får lägga ner.

Du behöver bara en ny telefon och ett fungerande finger..

Bleck ?

kan behövas för utskrifter,, men i pennor ?? knappast.

Vill du veta mer av mig kan jag skicka en fil..
A-Fil Norrlands-fil eller vanlig budget fil..
Skoja,, en kan vilja ha yougert,,, i stället för fil.


Nåja vi glider me i allt nytt, de är bra.
Men vi får inte glömma bort varandra,, På riktigt.

Det syns redan, hur man är mer bekväm på chatten, en i verkligheten,,,

Nåja,, nu ska jag logga ut, och släckas ner,, för några timmar, sen....
skall uppdateras, och sparas,

Kram på er därute, och sov gott, för de är ingen självklarhet att sova gott,, ca 80 % av oss sover inte gott..

Så passa på,, jag önskar du.. är en av de få 20% som sover gott.

Kramis,, o håll värmen,,det skulle visst bli vinter nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0