Barnbarn....

Hej !

Nu är dom här, barnen, Rasmus & Filip....
Pappan ochså...Jimmy.

Dom växer, men är så full av älsklighet,= jag tycker om dig tantewa...

Det gör mig glad. Filip är som en öppen bok 9 år. Rasmus 11/snart 12 lite avvaktande, men go och grymt positiv.
Tantewa lagar lite extra god mat, och sen är deras vardag som hemma, fast dom är här.

Jag har ingen biologisk koppling till dessa två, men älskar dem som mina egna.

Tänker på alla barn som inte får känna denna älsklighet, så trist.
Jag har fått gett dem stryk med en tom äggkartong/30 pack... utan ägg .....nja på skoj, Vem får stryk med en sån ???? jo hos tantewa..Dom flippade ur en stund och busade som man gör när man busar...
Något nytt att berätta....tantewa slåss med tomma äggfodral...
Vi har busat och pojkarna har skrattat och vi har haft en jättefin dag ihop.

Fodrat hästar och rastat hund, kallt som bara den.

Det blir fint när värmen kommer åter, att ha dessa två här. Dom som bor in sig, och tillhör allt. det är extra fint. den bekvämlighet och tilltro, som dom lämnar oss... men nu är det så.... att dom har en lilla-syster... när hon kommer,,, då är det Wilma varning.... en liten solstråle som glider,,,, bara glider runt,,,solskyddsfaktor på...

Ser fram emot de,, att träffa mamma Emma, o fröken nyfiken..

Kram därute.

Kram från tantewa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0